Tony065, To taracza którą dostaliśmy na gwaracje. Przebieg deklarowany przez klienta 15kkm, pracowały z klockami Zimmermann - producent tarcz Mikoda, wersja GT
blacharz i lakiernik - oceń to
Zwiń
X
-
blacharz i lakiernik - oceń to
Oddałem do aso Inter-Auto w Krakowie swoją Octavke, bo mi gość wycofał i przy oglądaniu zrobionego auta wpadły mi w oczy takie szczególy - co to jest?
zaznaczam maska miała być nowa, bo się rozwarstwiła._______________________
była Octavia II 2007 1.9 TDI BXE Elegance
jest Octavia II FL 2011 1.9 TDI BXE Elegance+Dynamic Silver
-
-
no ale dlaczego wczesniej na starej masce tego nie mialem.
Moim zdaniem jezeli jest takie uszczelnienie z prawej strony, powinno byc i z lewej strony.
Zobacz na lewa strone maski i prawa strone.
tak mialem uderzone. ponizej foto
[ Dodano: Nie 20 Maj, 12 09:17 ]
masce tak naprawde nic sie nie stalo poza tym wlasnie peknieciem + peknieciem lakieru. Lewa strona wyglada inaczej niz ta po wymianie maski.
Podejzewam, ze maska nie zostala wymieniona na nowa tylko naprawiona w tym wlasnie miejscu, bo ucierpiała lewa strona.Załączone pliki_______________________
była Octavia II 2007 1.9 TDI BXE Elegance
jest Octavia II FL 2011 1.9 TDI BXE Elegance+Dynamic Silver
Komentarz
-
-
no raczej sie martwie, bo prawa strona maski (zgrzew) jest inaczej wykonany (oryginalnie). Na innych Octavkach II pod salonem maski sa indentyczne jak moja prawa (nietykana) strona maski. Prawa ewidentnie mi smierdzi. Dodatkowo sa inne jeszcze szczegoly. Zawsze L strona musi sie rownac P stronie. TO widac moim zdaniem jest naprawione - nie wymienione._______________________
była Octavia II 2007 1.9 TDI BXE Elegance
jest Octavia II FL 2011 1.9 TDI BXE Elegance+Dynamic Silver
Komentarz
-
-
No ale kuwa człowieku co ma porównywanie lewej do prawej strony. Poproś niech CI pokażą starą maskę a jeżeli nie to sprawdź grubość powłoki lakierowej i będzie wsyztsko jasne a nie takie dumanie.Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sKondiPrzejechałeś maskę czujnikiem na wszelki wypadek? Powtórnie malowana będzie miała spokojnie powyżej 180 mikronów, nowa część malowana po raz 1 powinna mieć 90-120 mikronów. Jeśli cokolwiek chachmęcili przy starej to musieliby ją powtórnie pomalować...
I biorac pod uwage jak pasuja ''nowe''maski silnika do O2...wiem cos na ten temat :diabelski_usmiech ...to bylbym zadowolony,ze mi stara w ten sposob naprawili.
Pomijam aspekt ewentualnego zatajenia prawdy.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Kurna mać, czy to tak trudno jechać do aso i poprosić o pokazanie starej maski. Albo poprosić w wyjaśnienie, dlaczego tak wygląda? Od razu ukradli, oszukali itp. Nie tak dawno jednemu tu podobno skrzynię na przeglądzie podmienili.........Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBsKondi, a ile sprawdzales OII czujnikiem ze twierdzisz ze ori z fabryki ma 90-120 mikronow ??? chyba nie za duzo, albo te cosprawdzales byla po kilku polerkach. OII ma w granicach 140-180 mikronow sprawdzalem swoja i kilka innych pewnych. :wink:
Zamieszczone przez zwolinKurna mać, czy to tak trudno jechać do aso i poprosić o pokazanie starej maski. Albo poprosić w wyjaśnienie, dlaczego tak wygląda? Od razu ukradli, oszukali itp. Nie tak dawno jednemu tu podobno skrzynię na przeglądzie podmienili.........
Komentarz
-
Komentarz